Dacă aţi primit un produs "Simis'Secrets" de care nu sunteți mulțumit, aveti dreptul sa il returnati in termen de maxim 7 zile de la data achizitiei. Vă rugăm in acest sens să ne notificati în primele 24 ore de la primirea produsului. Primul pas este de a trimite un e-mail cu datele de mai jos si a le trimite pe adresa noastra de contact, contact@simissecrets.ro, iar noi in functie de situatie, va vom comunica in ce mod se poate procesa solicitarea dvs de retur.
Produsul poate fi:
In oricare din cele 3 situatii, produsul returnat va fi trimis catre noi in maxim 3 zile lucrătoare de la data aprobarii cererii de retur.
Transportul pentru returul sau inlocuirea produselor ( dus-intors ) este suportat de către cel care returnează produsul. Puteți alege în acest sens orice firmă de curierat care livreaza direct la adresa noastra. Simis' Secrets nu va recepționa, ci va refuza primirea coletelor reprezentând retururi trimise pentru care plata transportului este trecută la destinatar. În această situație coletul se va întoarce la expeditor, iar pentru ridicarea lui va fi necesară achitarea contravalorii transportului dus-întors;
Produsele trebuie să fie returnate în ambalajul original, să nu prezinte urme de uzură fizică. Ne rezervăm dreptul de a accepta sau de a refuza returul numai dupa ce produsele au fost verificate și corespund condițiilor de retur. În cazul în care returul se soluționează cu restituirea contravalorii produselor, rambursarea se va face prin virament bancar în contul indicat de dumneavoastră în formularul de retur, în cel mult 30 de zile de la retur. Altfel, în cazul în care se optează pentru un alt produs, se urmează termenii de livrare standard.
În situația în care comanda dvs. inițială a îndeplinit condițiile pentru a beneficia de transport gratuit iar prin returnarea unuia sau a mai multor produse nu mai sunt îndeplinite condițiile respective, se va reține din valoarea ce trebuie restituită și valoarea transportului initial.
Produse care nu pot fi returnate:
– produsele aflate la promoții, care beneficiază de discount-uri; aceste produse pot fi schimbate doar cu alte produse la un preț similar.
IMPORTANT:
Controlați integritatea coletului în prezența curierului. În cazul în care coletul are semne clare de deteriorare, solicitați curierului întocmirea unui raport de deteriorare. Acest raport trebuie să aibă atât semnătura dvs., cât și pe cea a curierului. Nu vom procesa cereri de inlocuire/retur pe motiv de transport/manipulare care nu contin raportul semnat impreuna cu agentul firmei de curierat.